Totalizator Sportowy znajduje się na końcowym etapie realizacji aktualnej strategii biznesowej. W 2020 roku definiował ją przede wszystkim rozwój nowych obszarów, które wdrażaliśmy w kontekście wyjątkowo zmiennej sytuacji gospodarczej i społecznej. Nasza działalność została dotknięta globalną pandemią jak każdy inny biznes na świecie, ale udało nam się utrzymać na ścieżce wzrostu. W bardziej wymagających warunkach, w obliczu niepewności, stale trzymając rękę na pulsie – kontynuowaliśmy założenia strategii ogłoszonej w 2017 roku, choć jej horyzont czasowy wymagał aktualizacji.
Kiedy w 2018 roku rozpoczęliśmy realizację monopolu państwa w zakresie kolejnych obszarów rynku hazardowego, plan działania przewidywał szereg przedsięwzięć, które miały doprowadzić Totalizator Sportowy do celu – wdrożenia nowych platform, nowych produktów i nowych usług przy jednoczesnym udoskonalaniu rozwiązań, które już wówczas sprawnie funkcjonowały. Rok 2020 to według wcześniejszych założeń ostatni rok obowiązywania strategii na ten ważny czas, ale w obliczu dynamicznie zmieniających się warunków prowadzenia działalności biznesowej, podjęliśmy decyzję o przedłużeniu obowiązującej strategii do końca 2021 roku.
Trzymamy się założeń, które w ciągu minionych czterech lat przyniosły nam tak wiele powodów do dumy. Nadal opieramy się na trzech założeniach strategicznych, które wyznaczają pożądany kierunek rozwoju Totalizatora Sportowego. Jednocześnie dostosowaliśmy je do wahań, jakie przyniósł 2020 rok. Filar Klient w centrum uwagi przypominał nam, że w czasie pandemii oczekwiania i nawyki graczy uległy zmianom, dlatego mocno stawialiśmy na rozwój rozwiązań mobilnych czy usprawnienie płatności bezgotówkowych w sieci naziemnej. Idea doskonałości operacyjnej przyświecała nam stale, gdy ulepszaliśmy procesy wewnętrzne i zewnętrzne, tak aby świadczyć usługi w najbardziej efektywny sposób, pracując zdalnie i mierząc się ze wszystkimi wyzwaniami tego stanu. Nowe rynki gamingowe to nadal otwarty rozdział, który w 2020 roku przyniósł nie tylko nowe gry w portfolio LOTTO, kolejne tytuły w kasynie online i Salonach gier na automatach, lecz także dotąd nieznane produkty w ofercie internetowej. Więcej o naszych produktach można przeczytać na stronach 34-39.